:: LIFE IS LIKE RIDING BICYCLE..IN ORDER TO KEEP YOUR BALANCE,YOU MUST KEEP MOVING ::

Tuesday, August 25, 2009

bengang + tensiom


hari ni bersamaan hari selasa,25/8/09...

aku ade 1 cter nk stori...



pas je hbis class costing pg td,aku ngn member aku berhajat tuk trus pulng ke bilik x mao g class marketing.....

mklum r,letih siot,pose r katekan.....



so sesampai di bilik,aku menerima mesej drpd amy aka wild boar yg berbunyi :


kwn2ku sekalian hari ni akan diadakn class gnti MKT pkul 12....



so nk x nk kne r g....


so aku pn bersiap....

berjln ngn bangga bersama kwnku wani ngn kak azi...


sesmpai di blok mutiara...

mlgnyer kawan kami mengatakan bahawa class ari ni cancel lg...


perh,gler tension...

penat da bersolek,lilit2 selndang lg(kak azi)...

tup tup class btal...



so terpakse patah balik dan menuju bilik....

da r bilik kt tingkt 3,so phm2 r...

mahu menggigil lutut patik..!!






No comments:

Post a Comment